Re: DriveSpace3

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 15:14:49 MET

On 18 Jan 1997 13:39:57 GMT, "Andrzej Mazurkiewicz"
<mazurek_at_ternet.pl> wrote:
>Czy ktos ma doswiadczenia z kompresja dyskow za pomoca DriveSpace3. Mam HDD
>1,2 Gb i juz mi ciasno. Skompresowac czy lepiej dac sobie spokoj i kupic
>drugi dysk twardy.

Mam mieszane uczucia - dyski ostatnio przyspieszyly bardziej niz
procesory. Jak masz sporo pamieci, szybki procesor, wolny dysk -
mozesz sprobowac.

>A jesli skompresuje jeden dysk a pozniej dokupie i
>zamontuje drugi nieskompresowany, to czy nie bedzie problemow z ich
>wspolpraca.

Nie wiem jak ow *3, ale drvspace byl wystarczajaco elastyczny do
takich zabaw.

Mozesz zreszta zaczac "bezbolesnie" - skompresowac czesc dysku, i jak
sie nie sprawdzi to sie wycofac.

J.