Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 16:08:39 MET

18 Jan 97 , 22:47, Tomasz Stafinski pisal:

Sorry! To nie ja napisalem. Jedyna w miare sensowna konkurencja dla
peceta sa konsole ale nie wydaje sie wam, ze sa jakby nieco
ograniczone :-)

> [...]
> dopalaczy, z 2MB RAM i kostkami AGA) - totalny obciach. Obraz skakał,
> jak jakiś UFOk odpalił rakietę to leciała dobre dwie sekundy przez
> ekran, wybuchy również nie były płynne. I nie kitujcie mnie, że było
> ustawione na slow (sam sprawdzałem). Moja ówczesna konfiguracja to:
> 386DX40, 4MB RAM, karta OAK 067 (ISA oczywiście). Kumpel jak to
> zobaczył, tydzień później przesiadł się na PC'eta.
> 2. Porównaj ofertę gier (teraz) na Amigę i PC i sam sobie odpowiedz,
> co teraz warto kupić do giercowania. Nie wspominając o oprogramowaniu

I tutaj wlasnie konsola odpada. Tytulow malo, drogie i jakby nieco
monotematyczne.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski