Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 06:28:10 MET

Tomasz Kepinski <tomk_at_polbox.pl> writes:

> Osoby te wcale nie musza korzystac z "Free" aby pisac listy - jest wiele
> bezplatnych serwisow,
> a tak na prawde to przeciez aby wyslac list nie jest potrzebne zadne
> konto emailowe.

Tak... Ale wydaje mi sie, ze userom Win95 konto poczto kojarzy sie
w tym samym stopniu z dostawaniem, co i z wysylaniem poczty. W koncu to
chyba zupelnie oczywiste, ze jesli ktos ma konto @free.polbox.com.pl,
to adres jego mailservera (tzn. maszyny, przez ktora wysyla poczte)
jest rowniez free.polbox.com.pl... Zreszta moze to nie jest calkiem
pozbawione podstaw, kto wie jak ludzie zareaguja na taki header:
        From: ktos_tam_at_powazna_maszyna_(np._polbox)

> Uwaga dotyczaca faktu, ze na serwerze nie nalezy
> zostawiac przeczytanej poczty jest "od zawsze"
> napisana boldem na stronie z opisem konfiguracji
> oprogramowania obslugujacego poczte. Poprzednio
> znajdowala sie jednak na dole strony, obecnie zostala
> przeniesiona na gore i jest lepiej widoczna.

Moze wlasciwe byloby male przehackowanie daemona POP, tak by _zawsze_
kasowal list po wyslaniu go? Moze pozwoliloby to na zwiekszenie limitu
wielkosci mailboxow/czasu trzymania listow? Wydaje mi sie, ze o ile
te limity ktore ktos cytowal umozliwiaja prace, o tyle moga byc
w niektorych przypadkach nieprzyjemne.

--
Krzysztof Halasa