Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 16:54:09 MET

Acha chyba nieostroznie znowu otworzylem "puszke pandory". Przepraszam
wszytkich za pisanie bzdur. Obiecuje w przyszlosci nie zahaczac o temat
"PolBoxu".

Oto moje wytlumaczenie, ktore wyslalem Panu Tomaszowi Kepinskiemu. Mam
nadzieje ze i was ulagodzi drodzy listowicze:

 Calkiem mozliwe, ze pisze bzdury (za to przepraszam), ale mialem "dziki"
 humor i w dodatku tak mi sie zkojarzylo. Jako ze ostatnio jestem
 "zasypywany" poczta z domeny free.polbox.pl od ludzi ktorych "nie
 widzialem na oczy" a ktorych teksty sa bynajmniej "zaczepne". Chec
reakcji
 z mojej strony i potrzeba wypróbowania konta z ich strony nasunela mi
 takie, moze bzdurne, skojarzenia.

 Z powazaniem
 Krzysztof Cynarski

 _/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
 _/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
 _/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?