Re: Lustro do drukarki OKI Page4w

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 06:42:54 MET

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (R.J. Zylla) writes:

> Jak przechwycic w Windows 3.11 wydruk do drukarki typu GDI
> zeby moc to zapisac jako plik
> (a potem poddac obrobce i wyslac do drukarki)

To w ogole jest dosyc ciekawe. Moze ktos wie, jak w ogole dzialaja
te drukarki GDI. Bo rozumiem fakt, ze obrobka rozkazow zajmuje sie nie
drukarka, jak normalnie, ale PC, czyli Windos/GDI.EXE.

Dlaczego wg np. OKI nie da sie zrobic wydruku przez siec - przeciez
powinno byc logiczne, ze GDI.EXE moze zrobic mape bitowa i nastepnie
wyslac ja zamiast przez Centronicsa, to do innej maszyny. Podobnie zreszta
z wydrukiem do pliku.

Moze drukarka rozmawia z komputerem interaktywnie, i nie mozna tego
zalatwic plikiem (bo np. zawartosc pliku musi zalezec od odpowiedzi
drukarki lub np. czasu odpowiedzi?)

--
Krzysztof Halasa