Re: Linux/konfig. sieci/pilne

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 21:34:09 MET

18 Jan 97 , 16:39, Wojtek Piecek pisal:

> On Sat, 18 Jan 1997, Piotr Sokolowski wrote:
>
> :-) tcp/ip to native protokol dla Linuxa i UNIXa ... Polecam abyś pisał na
> mój prywatny adres to się szybciej dogadamy ...

> Dziękuje w imieniu służby ...
>
> Pozdrawiam,
> Wojtek

Prosze ludzie kochani, robcie to na liscie jesli tylko
mozecie bo mnie tez to bardzo interesuje. A zwlaszcza jak zatrzymac
potok informacji wywalanych podczas bootowania kernela bo mnie tez
kart nie rozpoznaje a COS wypisuje czyli mowi co mu sie nie podoba a
ja nie moge tego zauwazyc.

> --
> __ _
> / /__/ / _ \/ // /\ \/ / . . . t h e c h o i c e o f a

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Czy wie ktos o bramce na liste dyskusyjna o linuxie?