Re: Linux/konfig. sieci/pilne

Autor: Piotr Sokolowski (psokol_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 21:07:32 MET

> Prosze ludzie kochani, robcie to na liscie jesli tylko
> mozecie bo mnie tez to bardzo interesuje. A zwlaszcza jak zatrzymac
> potok informacji wywalanych podczas bootowania kernela bo mnie tez
> kart nie rozpoznaje a COS wypisuje czyli mowi co mu sie nie podoba a
> ja nie moge tego zauwazyc.

 W zasadzie to juz przenieslismy sie w zacisze prywatnych kont e-mail ;-)
ale jesli sa (jest :-)) zainteresowani to czemu nie...

 Potok informacji, ktory tak daje sie we znaki przy bootowaniu
jest przechowywany zazwyczaj w /var/log/messages. Mozna tam znalezc
jeszcze kilka innych ciekawych plikow.

 Moje problemy z karta sieciowa rozwiazalo przekompilowanie jadra. Brakowalo
mi jak sadze driverow do obslugi NE2000. Siec co prawda dalej nie dziala, :-(
ale "nie od razu Wroclaw zbudowano" ;-)))

 Polecam czytanie newsgroups ktore maja "linux" lub "unix" w nazwie. Dzisiaj
zrobilem to po raz pierwszy i juz dowiedzialem sie mnostwa ciekawych rzeczy.

 Pozdrawiam wszystkich, ktorzy jeszcze nie spia :-)

Piotrek
psokol_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl