Re: Po??czenie radiowe - sprz?t

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 21:34:09 MET

18 Jan 97 , 17:54, Adam Kubicki pisal:

> Boguslaw Szlachetko <bodek_at_ita.pwr.wroc.pl> wrote:
> : Adam Kubicki wrote:
> : > : : > > Poszukuję sprzętu do połączenia komputerów w sieć bez kabla.
> : > : : > > Mogą to być radiomodemy lub karty sieciowe z antenami.

>[...]

> : > telbank chyba cos takiego oferowal (przynajmniej jakis czas temu mieli
> : > 19200 modemy radiowe takie, teraz moze szybsze).
>
> : Jakie modemy? Gdzie je kupic? Gdzie jest jakas inforamcja o tym?
> : Ludzie wiecej info i jasniej.
>
> nie mam pojecia. po prostu rok temu z kumplem wpadlem to telbanku
> [...]

Jakis czas temu na hams-pl w toczacej sie dyskusji padl taki akapit:

Pisal:

pedro_at_bytom.sp9tnm.ampr.org (Piotr J. Ochwal)

Cytat:

"A ja tak nie uwazam. Wedlug mnie, powinnismy budowac WLASNE szybkie
sieci PR. Przeciez zeby sie bawic w internet przez radio wcale nie
trzeba byc krotkofalowcem! Wystarczy kupic np. w Muelu albo w Satelu
dwa radiotransmitery wykupic w PAR kanal i sru!"

Ot i wszystko.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski