Re: Linux/konfig. sieci/pilne

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 18:29:54 MET

On Sat, 18 Jan 1997, Tomasz Leszczynski wrote:

> Prosze ludzie kochani, robcie to na liscie jesli tylko
> mozecie bo mnie tez to bardzo interesuje. A zwlaszcza jak zatrzymac
> potok informacji wywalanych podczas bootowania kernela bo mnie tez
> kart nie rozpoznaje a COS wypisuje czyli mowi co mu sie nie podoba a
> ja nie moge tego zauwazyc.

Wolałem nie zmuszać ludzi do słuchania jak się konfiguruje sieć w Linuxie.
jeśli masz problemy - pisz, chetnie odpowiem (na ile będę mógł).

Nie zatrzymuj tych komunikatów - lepiej stosować "dmesg | less" po boocie
komputera. Poza tym - każdy system na dzień dobry (zanim pogrzebiesz w
/etc/syslogd.conf) bardzo ladnie loguje to co znalazł do pliku
/var/log/messages (i to też neico zależy od dystrybucji; może się nazywac
/var/adm/messages lub też /usr/adm/messages lub też byc w jakiś dziwny
sposób linkiem do któregokolwiek).

Tam zapisuje wszystko, nie kasuje i jest do wgladu - nawet po kilku
rebootach ...

> P.S. Czy wie ktos o bramce na liste dyskusyjna o linuxie?

Spróbuj: listserv_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl

Tam polecam "subscribe linux Imię Nazwisko". W razie czego wysyłaj help.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
   __   _