Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 20:06:29 MET

Tomasz Kepinski wrote:

> Szkoda, ze ci sie nie chce jednak tego regulaminu przeczytac. To co
> "doradzasz" uzytkownikom "free.polbox.pl" nie ma zadnego sensu. Jedyne
> ograniczenia konta pocztowego to (cytat):
>
> 1.Poczta znajdujaca sie na naszym serwerze powyzej 10 dni
> zostanie
> skasowana.
> 2.Wszystkie skrytki pocztowe posiadaja limit objetosci ustawiony
> na 500
> kb.
> 3.Konta na ktore nikt sie nie zaloguje przez okres 60 dni beda
> automatycznie usuwane.

> [...]

To juz jest lepiej. Poczatkowo bylo 7 dni przechowywania i 30 dni
nieuzywania. Popuscilisciw troche i chwala wam za to.
Racja. Poczta do ktorej nikt nie zaglada przez 60 dni tto na pewno nie
jest mu potrzebna.
Natomiast okres przechowywania poczty (oczywiscie w limicie pojemnosci
skrytki) chyba moznaby wydluzyc do 15 dni (no coz, kazdemu nalezy sie
urlop i co wtedy) a w miesiacach letnich wakacji nawet do tych magicznych
60 dni. Mozna co prawda odebrac poczte z kafejki internetowej (np. w
Rzymie czy NY) ale nie wszyscy w czasie wakacji maja taka mozliwosc.
Poza tym to juz tylko same plusy (pomijam nieczynny serwer przez ostatnie
dni ale to ponoc juz zakonczone).

--
 Pozdrowienia.
 Janusz