Re: Lustro do drukarki OKI Page4w

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 14:24:07 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> był uprzejmy napisać:

>A czy ta drukarka to nie jest przypadkiem tylko GDI? Bo jesli tak,
>to ghostscript nie ma takiego device'a.

  No wiec krotkie badania dzialania drajwera wykazaly, ze nie mozna
  wogole wydrukowac "to file" tzn. mozna zakrzyzykowac odpowiedni
  kwadracik ale potem program nie pyta o nazwe pliku i zaden plik
  nie powstaje. Jedyne co mi sie udalo to przechwycenie wydruku
  w sesji DOSowskiej widac ze rozkazy do drukarki sa podobne
  w budowie do PCL ale inne niz np dla HP III

  Wiec mam nastepne pytanie tym razem trudne:

   Jak przechwycic w Windows 3.11 wydruk do drukarki typu GDI
   zeby moc to zapisac jako plik
   (a potem poddac obrobce i wyslac do drukarki)

   czy ktos wie gdzie znalezc opis formatu rozkazow dla drukarek
   typu GDI ?

>--
>Krzysztof Halasa
>Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

== uprzejmie prosze odpowiedzi maile na zylla_at_lodz1.p.lodz.pl ==
 == gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ==