Re: Lustro do drukarki OKI Page4w

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 15:14:43 MET

On Sat, 18 Jan 1997 13:24:07 GMT, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (R.J. Zylla)
wrote:
> No wiec krotkie badania dzialania drajwera wykazaly, ze nie mozna
> wogole wydrukowac "to file" tzn. mozna zakrzyzykowac odpowiedni
> kwadracik ale potem program nie pyta o nazwe pliku i zaden plik
> nie powstaje.

> Jak przechwycic w Windows 3.11 wydruk do drukarki typu GDI
> zeby moc to zapisac jako plik (a potem poddac obrobce i wyslac do drukarki)

Juz nie mam windy pod reka, ale we wlasciwosciach portu w control
panel sa takie mozliwosci. Czy moze w konfiguracji drukarki - jak sie
wybiera port, to mozna powiedziec ze ma leciec do pliku lub via DOS
LPT1 - a wiec do przechwycenia.

J.