PIO5 ???

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 14:24:34 MET

Kiedys w ofercie jakiejs firmy mozna bylo kupic taka karte
I/O w wersji PCI, ktora supportowala PIO5...
To pomylka w druku, czy mozna jeszcze probowac cos wyciskac z twardziela ?
Chociaz pamietam, ze kiedys karty I/O localbus mialy takie ustawienia zworkowe,
ze jak sie przedobrzylo to twardziel robil kaszane na sobie :-).
to bylo chyba ustawienie na 240 ns.
Pamietam ze jak to ustawilem na Maxtorze (takie badziewia z optimusa)
to padla cala partycja na samym wstepie...
Natomiast na Caviarku 850 MB sprawowalo sie niezle...

A swoja droga, mam takie subiektywne odczucie, ze localbus
chodzil szybciej od PCI (chociaz dane mowia co innego),
nie wiem skad mi sie to wzielo :-)))

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |