Re: Jarmark, jego tworcy i poplecznicy

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 00:14:42 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote in article <32DFE24F.7F9E_at_rsw.pl>...

[wycialem krytyke mojego tekstu]

> zludnego. Darmowy Polbox predzej czy pozniej sie skonczy wiec zamiast
> darmowy ja bym go nazwal niepewny)
> Uff.. Dosc trucia.

Hmmm czy przestanie byc darmowy to bym mial watpliwosci...
Na swiecie jest pelno darmowych dostepow do poczty i jakos
sie trzymaja...

> PS.Malo tego, ze pochwalasz takie praktyki to jeszcze sam slesz to gdzie
> popadnie. W przyszlosci polecam Ci posylac to jeszcze na dziennikarz,
> polityka i soc.polityka. Tam jest mnostwo takich co chca pisac byle
> pisac.

A tutaj to JA bije sie w piersi. MOJA WINA ze nie pomyslalem. Ze to sie tak
skonczy. Bo to ja zaczalem wysylajac to na peceta, wi95 i bodajze hihota.
Tylko jak ktos mial ALE do tego mogl wykasowac z naglowka zeby szlo tylko
na peceta... A nie powielal dalej...

Ten list jest tylko na peceta :-)

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |