Re: Tanio sterownik SCSI, ale jaki

Autor: Andrzej Odyniec (guru_at_macrosoft.waw.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 09:24:14 MET

Artur Lipowski wrote:
> Taniosc to rzecz wzgledna jezeli chodzi o jakosc sprzetu o dosc
> krytycznym
> znaczeniu (jak w tym przypadku).
... i MA RACJĘ. przez ostatnie 7 lat używałem różnych kontroloerów
SCSI ale moje kłopoty skończyły się dopiero, gdy przeszedłem na
Adapteca. Od tego czasu nawet płyty ze zintegrowanym SCSI muszą
w mojej firmie mieć Adapteca. Na PCI rodzina AHA29xx jest nie do
pobicia. Nawet Intel w swojej najtańszej płycie Providence (najtańszej
jeżeli chodzi o stosunek ceny do mocy, bo to dual PPro) ma zintegrowany
AIC7880=AHA2940UW. W końcu SCSI jest zakupem na kilka lat!

--
Andrzej Odyniec <guru_at_macrosoft.waw.pl>
             MacroSoft S.A.