Re: Jarmark :-))

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 09:36:51 MET

From: Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Subject: Jarmark :-))
Date: 17 stycznia 1997 09:00

>Po wprowadzeniu przez polbox darmowych kont pocztowych, mam czasami
>uczucie ze na listach dyskusyjnych jest teraz jak na CB-radiu :-))
>Duzo ludzi, kazdy cos mowi i nikoniecznie na temat :-)))
>Sa tez wyjatki, ale wszyscy wiedza jak to jest z wyjatkami :-))

Aha! Mysle, ze to jest odpowiedni moment, by zwiekszyc czestotliwosc
wysylania netykiety na liste (to "demona" Marcina Dembowskiego), a takze
na to, by "starszyzna" zwlaszcza powstrzymala sie od komentowania tych
wszystkich bzdurnych maili bezposrednio na liscie, lecz pisala co o tym
mysli bezposrednio do nadawcow.

Sadze takze, ze nic by sie zlego nie stalo, gdyby cos na temat netykiety
pojawilo sie np. w dodatku KIB do Gazety Wyborczej. Z jawnym komentarzem,
co "sprowokowalo" wydrukowanie takiego tekstu.

OSciski!
Mirek Nowakowski