Re: Tanio sterownik SCSI, ale jaki

Autor: Artur Lipowski (artur_at_tpg.krakow.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 22:30:02 MET

On 16 Jan 1997 woju_at_camk.edu.pl wrote:

> Żartujesz chyba? TANI? A poza tym kto powiedzial Tobie że ncr nie działa z
> Linuxem? Mam 10 maszyn pracujacych z NCRem jako kontrolerem SCSI z czego 4
> serwujace tak po 10-16G userow i wszystko pracuje wydajnie. Bez przesady,
> ncr kosztuje okolo $40 i jest w zupełności wystarczający dla większości
> zastosowań, nawet profesjonalnych.
Eeeee... Czy ja napisalem, ze NCR nie dziala z Linuxem? Jezeli tak to
przepraszam.
Taniosc to rzecz wzgledna jezeli chodzi o jakosc sprzetu o dosc krytycznym
znaczeniu (jak w tym przypadku).
Wedlug mnie cena tego sterownika jest uzasadniona jego jakoscia i
mozliwosciami. Kwestia ile czasu chcesz poswiecic na zastanawianie sie:
bedzie dzialac - nie bedzie dzialac, a jezeli nie dziala to dlaczego.
Sam tez lubie czasami poeksperymentwac i pogrzebac w "bebechach" 8-)

Pozdrawiam,

--
Artur Lipowski
Software Engineer