Re: Napisze o Was

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 23:09:22 MET

"Piotr Kosibowicz" <kosi_at_free.polbox.pl> wrote:

>Pawel Zielewski <ZIELU_at_gazeta.pl> wrote in article
><299CCCC4815_at_gwr.gazeta.pl>...

>przyjales milczace zalozenie ze organ twojego pana ... Michnika
>cieszy sie
>powszechna sympatia, a ograniczone technicznie matolki podskocza
>z radosci
>jak sie o nich napisze ba beda ,,kims'' - W/g mnie takie zalozenie
>jest
>bezpodstawne.

1. Zaryzykuje stwierdzenie, ze na 'pececie' Wybiorcza cieszy
sie zdecydowanie wyzsza sympatia, niz niektore pisma komputerowe,
a zwlaszcza niektorzy dziennikarze z pism komputerowych :->
2. Czy uzywajac okreslenia 'ograniczone technicznie matolki'
nie uzewnetrzniasz aby swoich wlasnych kompleksow ?
3. Jezeli juz mowa o technice i ograniczeniach, to w Usenecie
obowiazuje ograniczenie do 72 znakow w linii.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl