Re: Napisze o Was

Autor: Piotr Kosibowicz (kosi_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 04:39:27 MET

Pawel Zielewski <ZIELU_at_gazeta.pl> wrote in article
<299CCCC4815_at_gwr.gazeta.pl>...
> Panowie,
> Zanim zalejecie mnie mailami o tym, jakim sie urodzilem chamem

> I tak zamierzam napisac o listach dyskusyjnych, ale, bron Boze, bez

> Bedzie smiesznie.
> Zareczam, ze przy ogolnym sprzeciwie od pomyslu odstepuje!

przyjales milczace zalozenie ze organ twojego pana ... Michnika cieszy sie
powszechna sympatia, a ograniczone technicznie matolki podskocza z radosci
jak sie o nich napisze ba beda ,,kims'' - W/g mnie takie zalozenie jest
bezpodstawne.

--
Regards  from  Piotr Kosibowicz,    PROPAGANDA,  POB 12,  Kr 42,   Poland
tel/fax: +48 012 155974, Emailt: kosi333_at_free.polbox.pl,  Fido: (2:486/13.7)