Re: Produkty Microsoft'u

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 23:07:23 MET

StaCH_at_tpnet.waw.pl wrote:

>To dlaczego nie sprawdza w podanej
>przeze mnie kolejnosci? Program ma
>3 rodzaje bibliotek zaleznie od trybu
>w jakim sie uruchamia a uruchamia sie
>z FOXD2600 (moze cos skopalem?).
>Konfiguracja "golas" to chyba INT15
>wlasnie. Musialbym poczytac w dokumentacji
>bo niewykluczone, ze MDOS tez cos takiego
>moze podstawic ... Komunikat glosi, ze
>uruchamia sie w trybie standard.

Jezeli w komputerze istnieje pamiec EMS, to
zawsze domyslnie uruchomi sie w trybie standard.
Sprobuj wywolac program z parametrem +X (wymuszenie
uruchamiania wersji Extended)

A propos: mam problem z programem w Clipperze 5.0 Nie pamietam
wszystkich ustawien 'SET CLIPPER', a bydle uruchamia sobie
swapa na dysku sieciowym, zamiast na lokalnym. Kto pamieta,
jak to sie robi ?

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl