Re: PC

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 23:10:53 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^
>po kilkudziesieci mailach z ___free.polbox.pl___
>zaczyna mi to zywcem przypominac amerykanski internet po wejsciu aol
>
>Grego
>
>p.s. oczywiscie sa wyjatki, jak zawsze

A ja sie zaczynam powaznie zastanawiac nad wpisaniem do killfile
pozycji reagujacej na tekst 'Microsoft Internet News'. Najwyzej
dwie-trzy osoby dopisze potem do 'watch filters' w Agencie.
Zwiazek przyczynowo-skutkowy wydaje mi sie tu silniejszy, niz
w przypadku Polboxu :-)
Zdaje sie, ze bramka news<->mail obcina pole X-Newsreader, wiec
u Ciebie nie widac - musisz uwierzyc na slowo, ale to chyba
niezbyt trudne ? ;-)))

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl