Re: qemm

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 23:08:16 MET

RoMan Mandziejewicz <RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
wrote:

>FoxPro jest kompilowany Watcom C/C++ i uzywa (w wersji 2.5x - 2.6x)
> extendera PharLap.
>[...]
>Natomiast jest prawda, ze wersja extended bedzie pracowala wolniej,
>jesli zmusi
>sie ja do korzystania z EMS (mozna tak), poza tym - start wersji
>extended przy
>ponad 16 MB RAM moze doprowadzic do frustracji (przy 64 MB trwa
>to 1.5 minuty).

Czy probowales pod OS/2 ?
Startuje tylko troche dluzej, niz trzeba czasu na przeczytanie
tych kilku MB z dysku !
Trzeba przydzielic: 3MB XMS, 0 EMS i duzo DPMI (ale oczywiscie
w sumie mniej, niz fizyczna pamiec komputera :-) )

Pod MSDOS-em 6.22 przy 32 MB startuje mi znosnie pod warunkiem,
ze nie ma himem.sys. Przy obecnosci himem to rzeczywiscie horror.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl