Re: OpenGL

Autor: Raven (raven_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 22:03:11 MET

Sorry wszystkich za taka kasze zeszlym razem ( Gregorio mial racje :) , a
tak na marginesie to czy ktos nie wie czym to bylo spowodowane - polskie
fonty ? )

Dobra jeszcze raz , moze tym razem bedzie gut :

Poszukuje informacji na temat - karty graficznej ( dobrej - zdaje sobie
sprawe , ze dobre przewaznie znaczy drogie ) obsługujacej w pełni OpenGL .
Interesuje mnie wszystko na jej temat - Cena , Kto jest dystrybutorem , jej
parametry , z czym jest kompatybilna , na jakich platformach dziala ( WinNT
na tym to ma działac ) . Jezeli juz ktos cos takiego uzywał to prosilbym
o jakies refleksje na temat .
 Info jak mozna prosilbym o przesylanie rowniez na moje konto ... THANX

 Damian Niewiadomski
 raven_at_free.polbox.pl

 Michał Meiser
 mauser_at_free.polbox.pl