Re: Tanio sterownik SCSI, ale jaki

Autor: woju_at_camk.edu.pl
Data: Thu 16 Jan 1997 - 17:04:53 MET

Artur Lipowski wrote:

> Ja bym proponowal jednak cos lepszego niz NCR.
> Na przyklad taki AHA 2920.
> Solidna firma, dziala z Linux-em, wprawdzie bez bus masteringu, ale skoro ma byc tani.
> Ceny zaczynaja sie od $170 (jezeli prywatnie to najlepiej bezposrednio z USA).

Żartujesz chyba? TANI? A poza tym kto powiedzial Tobie że ncr nie działa z
Linuxem? Mam 10 maszyn pracujacych z NCRem jako kontrolerem SCSI z czego 4
serwujace tak po 10-16G userow i wszystko pracuje wydajnie. Bez przesady,
ncr kosztuje okolo $40 i jest w zupełności wystarczający dla większości
zastosowań, nawet profesjonalnych.

Pozdrawiam,
Wojtek

--