Re: Windows OSR2 i rozne toolsy..

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 12:49:32 MET

Na 32 bitowym Facie prawidlowo dzialja tylko Norton Utilities 2.0 dla
Win'95.
Inna rzecz czy sa one w ogole potrzebne!
Jesli chodzi o okienka dosowe z pod Win to nie ma problema.
Zapomnij o trybie dosowym! Zadnego DOSa. Przynajmniej ta wersja ktora ja
mialem,
po przeformatowniu na 32 bit partycja nie byla juz widziana ani przez DOS,
ani Win '95, ani Win NT (tylko OSR2). Rzeczywiscie jest kilka sterownikow
wiecej; ale za to przestaly dzialac niektore sterowniki ktore swietnie sie
sprawuja pod Win '95 PL. Poza tym jest jeszcze Open GL w specjalnej wersji
co pozwala na uruchamianie np. 3D Max bez problemow. Sa to inne biblioteki
niz w Win NT dlatego nie wieszaja Win 95.
Jest jescze jedna negatywna cecha. Zapomnij o polskich znakach.

Zbyszek
P.S. Przy okazji przestaly dzialac sterowniki do HP 5L, karty graficznej
Viewtop i do PC Radio (karta radiowa).
Leszek Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0341$9a637c60$0100007f_at_lsx.polsl.gliwice.pl>...
Mam takie zapytanie w zwiazku z OSR2 win95..

Chce sobie to zainstalowac, bo mam wersje finalna z COMPAQ'a,
tylko pytanie: czy na tym nowym 32 facie, dziala Norton Utilities
9.0 czyli ten ktory do tej pory stosowalem ?
W ogole jak sie sprawa ma z sesjami DOSa w Windowsie ?
Da sie odpalic DOSa na takim dysku [F4 at boot] ?
Ciekawy jestem czy sa tam wreszcie zawarte wszystkie te sterowniki
ktorych nie bylo w win95 4.950a

To tyle pytan, czekam na lawine odpowiedzi :-))

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |