Windows OSR2 i rozne toolsy..

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 01:23:32 MET

Mam takie zapytanie w zwiazku z OSR2 win95..

Chce sobie to zainstalowac, bo mam wersje finalna z COMPAQ'a,
tylko pytanie: czy na tym nowym 32 facie, dziala Norton Utilities
9.0 czyli ten ktory do tej pory stosowalem ?
W ogole jak sie sprawa ma z sesjami DOSa w Windowsie ?
Da sie odpalic DOSa na takim dysku [F4 at boot] ?
Ciekawy jestem czy sa tam wreszcie zawarte wszystkie te sterowniki
ktorych nie bylo w win95 4.950a

To tyle pytan, czekam na lawine odpowiedzi :-))

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |