Re: Windows OSR2 i rozne toolsy..

Autor: aRMaGEdd0n (armgdn_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 15:38:38 MET

On 16 Jan 1997 11:49:32 GMT, "Zbyszek Czapnik" <czapnik_at_free.polbox.pl
> wrote:

>Na 32 bitowym Facie prawidlowo dzialja tylko Norton Utilities 2.0 dla
>Win'95.
>Inna rzecz czy sa one w ogole potrzebne!

przeciez wiesz, ze sa! koniecznie!

>Jesli chodzi o okienka dosowe z pod Win to nie ma problema.
>Zapomnij o trybie dosowym! Zadnego DOSa. Przynajmniej ta wersja ktora ja
>mialem,
>po przeformatowniu na 32 bit partycja nie byla juz widziana ani przez DOS,
>ani Win '95, ani Win NT (tylko OSR2). Rzeczywiscie jest kilka sterownikow

widzenie partycji a tryb dos (command prompt only) to dwie zupelnie
inne sprawy! tryb dosowy w osr2 dziala zupelnie normalnie, wszystko
chodzi!

>Jest jescze jedna negatywna cecha. Zapomnij o polskich znakach.

co ty pieprzysz, zbyszku! przeciez wiesz najlepiej, ze u mnie polskie
ogony sa! mozna je uzyskac bez zadnych sztuczek - przy instalacji
wybierasz custom i z multi language support wybierasz central european
i potem regional settings polish - sa polskie fonty..

ja tam szczerze ci polecam ten system - pracyje na nim ze trzy -
cztery miesiace i nie zauwazylem wiekszych problemow.. poprzednie
wersje windozow instalowalem po kilka razy na miesiac, a od
zainstalowania tej wersji tylko raz - na samym poczatku.. bardzo mi
sie podoba fat32 - ma ogromny wplyw na wolne miejsce na dysku; ja
zyskalem na wstepie tak ze 100 mega. zaznaczam, ze komputer pracuje
nonstop, w ciagu ostatnich paru miesiecy byl moze kilka razy wylaczany
na jakies kilka minut - w ciagu dnia ja na nim pracuje, a w nocy i w
weekendy bbs chodzi..

ogolnie - jestem zadowolony

aRMaGEdd0n/dAEmon bB$
nUmBAh: +48-22-826-FIND-IT!