Re: Jak zlozyc (wydrukowac) ksiazke?

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 11:50:41 MET

Bogdan Kwietniak <valusia_at_free.polbox.pl> writes:

> Problem jest stary jak swiat i wyglada nastepujaco.
> Mam jakies 60 stron tekstu i chcialbym wydrukowac to w formie ksiazki na
> laserze lub atramentowce.
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia na tym polu?
> Bede bardzo wdzieczny za konkretne opisy i propozycje czym to
> najrozsadniej wykonac, jakiego softu uzyc itp.

Gdzie tu problem? Kazdy wordprocessor wydrukuje 60 stron bez
problemu... Kazdy rozsadny wordprocessor automatycznie zrobi
odpowiednie marginesy na parzystych i nieparzystych stronach, zeby sie
dobrze zszywalo w calosc, a jesli drukarka nie umie sama z siebie
drukowac obustronnie, to wydrukuje osobno parzyste i nieparzyste (po
ponownym wsadzeniu obroconych kartek).

Wiec to, czego uzyjesz, to naprawde tylko kwestia tego, co
umiesz/lubisz. Moze byc MSWord, moze byc WordPerfect, moze byc
(La)TeX, itp., itd...

  MJ