Re: Dziwne zachowanie netszkapy

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 11:46:42 MET

sgulisza_at_kinga.cyf-kr.edu.pl (Radoslaw Uliszak) wrote:

>Od dwoch lat laczylem sie trumpetem uzywajac SLIPa i nie mialem
>wiekszych problemow. Ostatnio zmienilem dwie rzeczy: zamontowalem GUSa
>PnP i netszkape 3.01. Od tego czasu modem nie mogl wynegocjowac
>polaczenia. Pomimo zmian na trumpeta 3.0d i powrotu do netszkapy 3.0
>jakies problemy ciagle sie pojawialy, stanelo na tym, ze wywalilem z
>panelu sterowania jakis sterownik GSM firmowany przez netszkape i
>zaczelo grac az do momentu, kiedy netszkapa zaczela sie wieszac po
>kilku minutach polaczenia i poprawnej pracy.
> Dopiero wtedy zmienilem protokol na PPP i wydaje mi sie, ze znowu
> [...]

niestety nie pomoge ci. mam ten sam problem z tym ze lacze sie przez
ppp a przy slipie trumpet sie od razu zawiesza. pare godzin temu
nabylem karte dzwiekowa i po wielkich mekach udalo mi sie jakos
popchnac razem z karta sieciowa, ale trumpet, gdy wejde netscapem na
jakas strone po jakims czasie wywala cala kolumne bledow: comm error
FRAME i comm error BREAK. czy moze ktos wie co tym fantem poczac.
sorry za ten wtret.<rs>.
ps. czy moze ktos ma/wie gdzie znalesc detaliczny opis bledow
trumpeta.

do panow, ktorzy starali sie juz "pomoc".bardzo was prosze jak macie
sie wysilac na tego typu texty to napiszcie lepiej cos na
pl.rec.religia lub wogole nie piszcie, albo jak juz nic wam madrego do
glowy nie przychodzi to przynajmniej starajcie sie pisac na temat.
ludzie tu wpadaja z problemami, i oczekuja pomocy, zreszta taki jest
chyba cel tej grupy.<rs>.