Re: Jak zlozyc (wydrukowac) ksiazke?

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 11:54:32 MET

Michal Jankowski wrote:

> [...]

To JEST problem. Idzie pewnie o to, zeby wydrukowac a potem
ZSZYC KARTKI PO SRODKU tak jak normalne ksiazki
a nie zszywac grzbiet ksiazki

> Gdzie tu problem? Kazdy wordprocessor wydrukuje 60 stron bez
> problemu...

Obys sie nie zdziwil Microsoft Word 2.0 -> mialem 50 stron z duza
iloscia obrazkow (ok 40) kinkowanych do dokumentu. Przy drukowaniu
na 30 stronie pojawiala sie kaszana. Trzeba bylo drukowac po
20 stron - inaczej nie dawalo rady. Komputer jak na owe czasy
byl rewelacyjny 486 DX2 66 16 MB RAM
I co ty na to :-?

Wojtek