Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 20:30:22 MET

> Przeciesz czlowiek wyraznie pisal ze to jego mamie zalezy na W 3,11
> .Wiec prawdopodobnie jej jest "ganc pomada" czy to 16 czy 32 bity.Po
> prostu kobieta przyzwyczaila sie do starego pulpitu.

Dobra...Powiem dokladniej o co mi chodzi! Moja mama nie umnie sie polapac
w Win95 i co gorsza nie chce sie nauczyc obslugi tego systemu...Jej
odpowiada
Win3.11, bo takie ma w pracy i tylko tym umie sie poslugiwac! Jak
wspomnialem
Win95 mam zainstalowane w C:\WINDOWS a Win3.11 chce zainstalowac w innym
katalogu badz na innym dysku...Pytanie brzmi:
Czy jak moja mama bedzie sobie instalowac program, ktory wymaga specjalnych
DLLi w katalogu SYSTEM, to czy program wrzuci je sobie do katalogu SYSTEM
znajdujacego sie w Win95 czy tam gdzie powinien, czyli do katalogu SYSTEM
w Win3.11....Po prostu nie chce sobie zasmiecac Win95 jakimis zbednymi
plikami!

Slyszalem, ze Win95 daja sie tak urychomic, ze wygladaja jak Win3.11...Czy
prawda? Jesli tak, to jak sie to robi i czy jest mozliwosc zrobienia sobie
tego
w MENU...

Please pomocy, bo jak nie to nici z mojej drukarki!

--
Michal Malanowicz