Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 12:20:38 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<32e1433e.12419366_at_news.nask.pl>...
> "Arkadiusz Grzelczyk" <magsys_at_lodz.pdi.net> wrote:
<!--ciach>
> Mam dziwne wrazenie, ze pytajacemu nie chodzi wcale o wyglad,
> a o to, zeby programy dzialaly... :->
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl
Przeciesz czlowiek wyraznie pisal ze to jego mamie zalezy na W 3,11
.Wiec prawdopodobnie jej jest "ganc pomada" czy to 16 czy 32 bity.Po
prostu kobieta przyzwyczaila sie do starego pulpitu.
Arek