Re: OS2 i CD-(W)ROMy - ponawiam pytanko !!!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 20:33:38 MET

murawski_at_torun.pdi.net (Maciej Murawski) wrote:

>Oto problem 1 :

>od niedawna jestem "szczesliwym" posiadaczem napedu
>CD-WROM (PHILIPS CDD2000). Zakupilem go z sterownikiem
>SCSI Adaptec AHA-1522B oraz programem GEAR v. 3.2
>
>Po zainstalowaniu go komputerze (INTEL Pentium 120MHz,
>plyta Intel, CD-ROM AZTECH x4, 32 MB RAM, HDD Quantum 1,2 GB
>OS 2 WARP), os wykryl nowy sprzet i zaistalowal do niego
>sterowniki.
>Wszystko ladnie pieknie ale jak uruchamiam komputer
>to widze oba CD-(w)ROMy - a uruchomienie Gear zglasza blad

> "Cannot open CD-R interface"

czy obydwa CDROM'y sa scsi ? Jesli tak to poszperaj w sterownikach,
dostarczonych razem z programem do nagrywania.

>gdy wyzuce z configa linie
>
>DEVICE=C:\......\OS2CDROM.DMD /Q
>
>Gear nie zglasza zadnego bledu, i pozwala nagrywac
>za to OS nie widzi zadnego napedu CD-ROMu.

bo przed ta linia powinien byc zaladowany sterownik do tego wrom'a,
zeby on zajal dla siebie urzadzenie.

>Co zrobic aby miec " i rybki i akwarium" ?

Jak znajdziesz te sterowniki to tak.

>Problem nr 2 :
>
>CD-ROM nagrany w multi-sesion na komputerze z DOSem
>pokazuje wszystkie sesje (pliki,katalogi) zas
>w OS widze tyko pierwsza nagrana sciezke
>dlaczego ?

Niektore cdrom'y pod dos'em tez pokazuja tylko 1sza sesje.
nie wiem jak to ominac. po prostu omijam wielkim kolem multisession.