Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 13:23:53 MET

In pl.comp.pecet Michal Malanowicz <pawel_at_waw.pdi.net> wrote:
: Dobra...Powiem dokladniej o co mi chodzi! Moja mama nie umnie sie polapac
: w Win95 i co gorsza nie chce sie nauczyc obslugi tego systemu...
: Czy jak moja mama bedzie sobie instalowac program, ktory wymaga specjalnych
: DLLi w katalogu SYSTEM, to czy program wrzuci je sobie do katalogu SYSTEM
: znajdujacego sie w Win95 czy tam gdzie powinien, czyli do katalogu SYSTEM
: w Win3.11....Po prostu nie chce sobie zasmiecac Win95 jakimis zbednymi
: plikami!

Zalezy od tego, pod ktorym systemem bedzie instalowac. Wrzuci do
odpowiedniego. Gorzej, ze Ty bedziesz musial chyba ten program po raz drugi
zainstalowac pod W95.

: Slyszalem, ze Win95 daja sie tak urychomic, ze wygladaja jak Win3.11...Czy
: to prawda?

Na pierwszy rzut oka.... Wpisz sobie 'progman.exe' do menu autostart.

J.