Re: Bill Gates tworca internetu

Autor: woju_at_camk.edu.pl
Data: Wed 15 Jan 1997 - 09:23:12 MET

> Taka o to wiadomosc podalo wczoraj jak zwykle dobrze poinformowane
> radio Z.
> Bylo to w wiadomosciach, wiec pewnie powtorzyli kilka razy.
> Chodzilo o aresztowanie jakiegos faceta (chyba na Tajwanie) ktory:

Chodzilo o jakiegos niemca.

> (...) jest odpowiednikiem Bila Gates'a, tworcy INTERNETU.
>
> ciekawe kiedy podadza (wspolnie z "Wybiorcza") ze Bill Gates
> stworzyl swiat.

Dzwoniłem w tej sprawie do Radia Zet i powiedziałem że Internet istniał
zanim Bill G. wyglądał przez swoje okienko w garażu, powiedziałem
człowiekowi że Internet bez Billa G i jego firmy radził i radzi sobie
doskonale. W tym momencie usłyszałem pytanie - "Skoro on nie jest twórcą
internetu, to kim jest ...". To już mnie zamurowalo ...

Było to o 18, o 19 już tej informacji nie podali ...

Pozdrawiam,
Wojtek

--
   __   _