Re: Co to za modem?

Autor: Jaroslaw P. Jarzebowski (jpj0_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 16:52:02 MET

Dzięki za pomoc sprawdze ATIx przy następnej bytnosci w tej firmie.

>[ Marek Ciesielski]
>To akurat nie jest dziwne. Do S3T64V+ konieczne sa odpowiednie drivery, >ktore mozna sciagnac z www.s3.com

Dyskietki z driver'ami do win3.11/95/NT oraz Xing Player były dołączone
do zestawu ale nie zainstalowane !!!!!!!!!!
[..]
>Jezeli ich nie to windows domyslnie >instaluje VGA

Jest to win 3,11 i on zawsze domyslnie instaluje VGA ale kto (poza
Ocipusem) mu na to pozwala ?

>ps.
>Mam nadzieje, ze nie pomoglem paserowi :)
>
> Marek Ciesielski

Chciałbym wiedziec na jakiej podstawie wysuwa _Pan_ takie
przypuszczenie i to na publicznej liscie.
Dla zainteresowanych moge przeslac TIF'a faktury za ten
komp. ale przeciez nie o to chodzi.
Niniejszym oczekuje przeprosin na lamach listy (wiem ze nie do
 tego sluzy ale troche sie zdenerwowalem )

                                        Jarek.

PS. Czy to takie dziwne ze firma (wlasciciel z zona/rzonom)
zkuszona cena kupuje komputer w firmie krzak a potem szuka
ratunku po blizszych i dalszych znajomych?

 Jaroslaw P. Jarzebowski (JPJ)
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.
Polbox On-Line Service              Internet Services Provider
+48 22 6656363                                Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS                      http://free.polbox.pl