Re: NOKIA z kreskami

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 17:16:49 MET

In pl.comp.pecet Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Jakos monitora jest funkcja ceny anie nazwy firmy czy czystej techcnologii.

Slawku, tobie chyba jednak marketing MS skutecznie wyzarl mozg.
Jakosc monitora jest dokladnie funkcja technologii, i jej dopracowania,
a wiec checi firmy do zrobienia modelu dobrego a nie taniego, oraz
doswiadczenia i nakladow na badania.
A cena jest przede wszystkim funkcja firmy :-).

Zaleznosc cena <-> jakosc tez jest, ale nie dominujaca.

: Ja mam od dwoch lat NEC XV17 i nei zamienil bym go nawet na sony sf ani
: MAG.
: Dlaczego? KOLORY na NEC sa poprostu przyjemniejsze nie wpsominajac user
: interface NECa na ekranie wlacznie z mode display.
: Moze sa i lepsze ale ja przyzwyczailem sie do odbioru obrazu z NEC i sie
: nie zamienie:)

A mnie przede wszystkim przeszkadza brak ostrosci, a daleko za tym sa inne
parametry.... pod warunkiem ze da sie osiagnac pozadana rozdzielczosc...

J.