Re: NOKIA z kreskami

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 06:31:55 MET

Jarek Lis <lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<5bddep$qj4$4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
>
> Tylko ze jak do tej pory, to ja widzialem jeden dobry trynitron.
> Jakies ostatnie sony 15". Nawiasem mowiac - dlugo musialem sie wpatrywac
> niego, zanim zauwazylem te dwa poziome paseczki, w tym modelu prawie
> niewidoczne.
>
> J.
Jakos monitora jest funkcja ceny anie nazwy firmy czy czystej techcnologii.
Ja mam od dwoch lat NEC XV17 i nei zamienil bym go nawet na sony sf ani
MAG.
Dlaczego? KOLORY na NEC sa poprostu przyjemniejsze nie wpsominajac user
interface NECa na ekranie wlacznie z mode display.
Moze sa i lepsze ale ja przyzwyczailem sie do odbioru obrazu z NEC i sie
nie zamienie:)