Napisze o Was

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 17:02:18 MET

Panowie,
Zanim zalejecie mnie mailami o tym, jakim sie urodzilem chamem
zastanowcie sie nad propozycja:
I tak zamierzam napisac o listach dyskusyjnych, ale, bron Boze, bez
zaciecia technicznego. Ot tak - z punktu widzenia laikasiedzacego
bardziej w socjologii i ekonomii niz szukajacego zyciowych
komplikacji w udawaniu, ze wiem, na czym to wszystko polega.
Otoz interesuje mnie Wasza opinia na temat list dyskusyjnych, a
przede wszystkim:
1. do czego sa potrzebne
2. co daje uczestnictwo w liscie
3. kto powinien, waszym zdaniem, nimi zarzadzac i czy w ogole
4. glowny charakter konfliktow na liscie
5. jakies smieszne przypadki z listy (historie powtarzane)
Jesli ktos z Was zgodzilby sie na opublikowanieswojego glosu, a moze
nawet adresu, to prosze o zaznaczenie.
Bedzie smiesznie.
Zareczam, ze przy ogolnym sprzeciwie od pomyslu odstepuje!

              PAWEL ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl