Re: Napisze o Was

Autor: Andrzej (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 22:24:05 MET

Pawel Zielewski wrote:

> Panowie,
> Zanim zalejecie mnie mailami o tym, jakim sie urodzilem chamem
> zastanowcie sie nad propozycja:
> I tak zamierzam napisac o listach dyskusyjnych, ale, bron Boze, bez
> zaciecia technicznego. Ot tak - z punktu widzenia laikasiedzacego
> bardziej w socjologii i ekonomii niz szukajacego zyciowych
> komplikacji w udawaniu, ze wiem, na czym to wszystko polega.
> Otoz interesuje mnie Wasza opinia na temat list dyskusyjnych, a
> przede wszystkim:
> 1. do czego sa potrzebne
Potrzebne sa do wymiany informacji pomiedzy innymi uzytkownikami sieci.
Niezaleznie od wyznania i odleglosci dzielacych danych rozmowcow.
> 2. co daje uczestnictwo w liscie
Mozliwosc poruszania wspolnie problemow ktore trapia uzytkownikow sieci.
Odpowiedzi na zadane pytania.
Dostep do szerszego kregu odbiorcow.
> 3. kto powinien, waszym zdaniem, nimi zarzadzac i czy w ogole
Zarzadzac powinien administrator listy ale jego rola powinna sie
ograniczac do usuwania nieaktualnych adresow (ewentualnie narzucania
tematu dyskusji)
> 4. glowny charakter konfliktow na liscie
Rozny poczawszy od sporow na temat wyzszosci OS 2 WARP nad WIN 95
skonczywszy na ogloszeniach towarzyskich (14 letniego GEJA)
> 5. jakies smieszne przypadki z listy (historie powtarzane)
Wiele jest smiesznych przypadkow np. ogolne wypowiedzi na temat systemow
operacyjnych, spory ktora karta muzyczna jest lepsza itp.
> Jesli ktos z Was zgodzilby sie na opublikowanieswojego glosu, a moze
> nawet adresu, to prosze o zaznaczenie.
Zgadzam sie na opublikowanie i adresu i glosu
> Bedzie smiesznie.
Mam nadzieje
> Zareczam, ze przy ogolnym sprzeciwie od pomyslu odstepuje!
Dlaczego jest dosyc ciekawy

> PAWEL ZIELEWSKI
>
> ZIELU_at_gazeta.pl
Pozdrawiam