Re: NOKIA z kreskami

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 14:34:27 MET

13 Jan 1997 00:12:32 +0100, kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl (Krzysztof
Cynarski) napisał(a):

>Wiem jedno. Kupilem monitor 14" z trinitronem i jestem baaaardzo
>zadowolony.

Ja tez kiedys mialem monitor TVM i bylem bardzo zadowolony. ;)

>A najfajniejsza rzecza jaka widzielem na tym monitorze to
>rozdzielczosc 1280 x 1024 bez przeplotu.

No wiesz, to ma byc argument za Trinitronem!!! Daewoo 15" tez wyciaga
1280x1024 bez przeplotu (@60Hz) i Twoj trinitron raczej w tej
konkurencji lepszy nie jest :))))).

>W kazdym badz razie piekne kolory i doskonaly
>kontrast przy takie rozdzielczosci na 14" to jest cos. A co dopiero by

No coz, sa tu tez tacy, ktorzy mowia, ze z Daewoo maja pikny obrazek.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --