Re: NOKIA z kreskami

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 14:34:34 MET

13 Jan 1997 12:29:05 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) napisał(a):

>zaraz zostaniesz zakrzyczany przez kilku geniuszy, ktorych "stac" na
>trinitrona (czytaj ctx'a z diamondtronem). milo jest czasem uslyszec rozsadne
>i konstruktywne uwagi z ich ust, zwlaszcza ze wszystko wiedza najlepiej ;)
>karpio

Wazelina detected! A te "uslyszec konstruktywne uwagi" to powalaja...
:)

PS. No dobrze, juz nie placz, dobry masz monitor :) Mogles przeciez
gorzej wydac te 2kPLN (np. przepic). :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --