Re: NOKIA z kreskami

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 23:47:38 MET

| Od: Jan Szypowski <janszypo_at_waw.pdi.net>
| Data: 12 stycznia 1997 16:17

| Nie bylbym tego taki pewien. Wiele monitorow najwyzszej klasy stosuje
| jednak inne rozwiazania. Ja np. uzywam monitora Philips Brilliance 21 A,
| ktorym zastosowano kineskop typu Delta; ostrosc obrazu (w rozdzielczosci
| 1600*1200) i stabilnosc kalibracji koloru sa naprawde znakomite. Firmy

Wiem jedno. Kupilem monitor 14" z trinitronem i jestem baaaardzo
zadowolony. A najfajniejsza rzecza jaka widzielem na tym monitorze to
rozdzielczosc 1280 x 1024 bez przeplotu. Wiadomo przy tak malej przekatnej
ekranu jest to przy dluzszej pracy troche meczace, ale i tak czasami jest
potrzeba pracy w tym trybie. W kazdym badz razie piekne kolory i doskonaly
kontrast przy takie rozdzielczosci na 14" to jest cos. A co dopiero by
bylo na 17", 20" (niestety na to mnie nie stac).

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?