Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 11:52:52 MET

On Thu, 09 Jan 1997 23:00:45 -0800, Tomasz Stafinski
<stefan_at_pluton.pol.lublin.pl> wrote:

>Ewentualnie możesz
>zrobić jeszcze co innego: Zainstalować jakiegoś BootManagera (np. z OS/2
>lub lilo z Linuxa) i na oddzielnej partycji zainstalować Win 3.11. Nie
>próbowałem, ale podejrzewam, że da się tak zrobić, żeby się wzajemnie
>nie widziały (najbezpieczniej). Warunkiem jest, żeby obie partycje były
>Primary.

No wlasnie !
Kiedys probowalem ustawic dwie partycje DOS Primary pod linuxem tak
zeby obydwie byly aktywne i niestety zawsze mi sie ktoras wieszala.
Dokladnie podobny problem chcialem rozwiazac! Win 3.11 i Win95 na
roznych partycjach. Moze BootManager by to rozwiazal, ale lilo mialo
jakis problem :-(
Jezeli komus sie udalo cos takiego zrobic .. to bardzo prosze o
kontakt, bo mi tez potrzebne sa win3.11 i win95 na jednym dysku. Ale
lepiej zeby byly na innych partycjach. Po prostu mam program który nie
chodzi pod win95 a tylko pod 3.11 , a znowu win95 musze udostepnic
innym bo ma zintegrowanego winsocka.
I od razu prosze o nie wymyslanie ze mam zainstalowac sobie winsocka w
win3.11 bo mam inny program ktory znowu chodzi tylko pod Win95 i
korzysta z winsocka.

                        tsharek
ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl