Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 22:15:30 MET

Cezary Lagod wrote:

> No wlasnie !
> Kiedys probowalem ustawic dwie partycje DOS Primary pod linuxem tak
> zeby obydwie byly aktywne i niestety zawsze mi sie ktoras wieszala.
Dziwne, żeby się nie wieszało. To nia ma prawa wystartować. Trzeba
założyć lilo na partycji linuxowej i TYLKO partycję linuxową ustawić
jako aktywną. W przypadku OS/2 Boot Manager jest na oddzielnej partycji,
i tą partycję ustawia się jako aktywną. Jeśli dwie partycje są ustawione
jako primary i używasz Boot Managera, to jeśli uruchomisz system z
jednej partycji to drugiej nie widzi. Przynajmniej tak jest jak się
postawi DOS i OS/2 na oddzielnych partycjach Primary.
> Dokladnie podobny problem chcialem rozwiazac! Win 3.11 i Win95 na
> roznych partycjach. Moze BootManager by to rozwiazal, ale lilo mialo
> jakis problem :-(
Jak wyżej - lilo nie będzie miało problemu, jeśli tylko partycję
linuxową ustawisz jako aktywną. Nie próbowałem stawiać lilo w MBR ale
wtedy nawet po usunięciu linuxa wszystko powinno powinno działać. Ja
jednak polecam OS/2 Boot Manager.
__
Stefan - Tomasz Stafinski
Politechnika Lubelska