Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Tomasz Dwornicki (agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 11:54:00 MET

> sieciowe=20

> Wszystko jest w najzupelniejszym porzadku z punktu widzenia magistrali
> ISA. IRQ2 jest historycznym okresleniem linii IRQ9, gdyz w komputerach

Na dokladne powiem Wam ze mam w serwerze Novella cztery karty sieciowe z
czego dwie puszczalem na 2 i 9 przerwaniu i chodzilo bez problemu a na stale
mam 2 przerwanie zajete przez jedna karte i nie ma problemow. Wiec to chyba
nie jest tak jak sugerowal kolega mowiacy ze jak cos chodzi na 2 to na pewno
nie chodzi na 2. Chyba zajrze do aplikacji 8259 ...

 Agrest >> Tomasz Dwornicki >> Politechnika Slaska Wydzial Elektroniki
>>> e-mail:agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>>> http://www.polsl.gliwice.pl/~agrest
       ** Pozwol by dobry wiatr prowadzil Cie przez Swiat **