IRQ 2 pod G95

Autor: Adam Banach (abanach_at_uni.opole.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 21:36:41 MET

Jak zmusic G95 do przyjecia IRQ 2 do karty Aztecha Washington 16
(SB Compatible). W dosie i wszystko jest ok a Gates mi mowi, ze
to przerwanie jest niedostepne w recznej konfiguracji. System
zajmuje 5 (MSS) i 7 (MPU401), a nie zajmuje 2, ktore jest karcie
domyslnie zadane. Mam zrezygnowac z drukarki, czy co? Albo z MIDI?
Chyba jestem zmeczony resetami i kompania MS.

Any ideas?

PS Niech zyje Linux.

--
charm