Re: Novell i haslo Admin-a

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 18:21:00 MET

Piotr Kruszek <delta_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<32D98F32.4E34_at_free.polbox.pl>...
> Szukam pomocy !!!
> Mam zainstalowanego Novella 4.1 na serverze HP.
> Chociaz instalacja jest nowa, to instalator nie zostawil
> hasla dla Admin-a, (Admin jest dotychczas jedynym uzytkownikiem,
> a drzewo NDS prawie puste).
> Chcialbym ta siec uruchomic, ale nie wiem jak "przejsc" Admin-a.
> Probowalem usunac drzewo NDS, i zalozyc je powtornie, wtedy powstaje
> Admin i jego haslo, lecz by to wykonac musze byc Admin-em.
> Poradzcie, jak obejsc Admin-a, nie robiac calej instalacji Novella
> powtornie. Moze ktos wie, gdzie znalezc Crack-ery do hasel Novella.
> [...]

Jedna z wersji Netware czworki miala blad pozwalajacy na usuniecie NDS bez
znajomosci hasla ADMINa. Nie nalezalo tylko zrazac sie pytaniem o haslo w
tej operacji. Nie sprawdzalem w aktualnej wersji, ale moze nie usuneli? Po
Novellu mozna sie spodziewac wszystkiego.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl