Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Boguslaw Juza (bogdan_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 10:50:41 MET

Adam Banach <abanach_at_uni.opole.pl> wrote:
: Jak zmusic G95 do przyjecia IRQ 2 do karty Aztecha Washington 16
: (SB Compatible). W dosie i wszystko jest ok a Gates mi mowi, ze
: to przerwanie jest niedostepne w recznej konfiguracji. System
: zajmuje 5 (MSS) i 7 (MPU401), a nie zajmuje 2, ktore jest karcie
: domyslnie zadane. Mam zrezygnowac z drukarki, czy co? Albo z MIDI?
: Chyba jestem zmeczony resetami i kompania MS.
Do IRQ2 podlaczony jest drugi kontroler przerwan, tak wiec w
rzeczywistosci podlaczasz sie do IRQ9, a nie IRQ2. Tak wiec albo
sproboj wlaczyc w Win IRQ9, albo wez przerwanie, ktore dales drukarce
- jeszcze nie spotkalem systemu ani programu, ktory by drukowal na
drukarce i uzywal w tym celu jej przerwania.

                                Bogdan