Re: Oveclocking AMD-K5-PR133

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 16:41:52 MET

CADENCE wrote:

> Ludzie!
> Czytam sobie te wasze posty i az mi sie wlosy na ...... (no, tym
> tam..) jeza!!!
> Nie robcie takiego popychania prockow!!!!

> Doszlismy do wniosku, ze procesorki podgonine do wyzszych niz powinny
> predkosci, nagrzewaja sie mocniej, niz przewidzieli to producenci.
> Wskotek wysokiej temperatury ich struktura ulega pewnym modyfikacja, a
> chyba sami wiecie, ze taki procesorek jest raczej urzadzeniem
> delikatnym i nawet minimalne zmiany w budowie, powowduja bledy w jego
> pracy. Kto nie wierzy, ze Pentak potrafi sie nagrzac do naprawde
> [...]

Ja nie wierze. Wlasnie w tej chwili mam podpiety termometr do P120->133.
Na radiatorze nad procem - 38 stopni. Uklady krzemowe o ile jeszcze dobrze pamietam pracuja
stabilnie do 70 a wytrzymuja 150.
Wiec o co ten lament.
W domu mialem P75->90 - 37 stopni w tym samym miejscu.
Ta konfiguracja mi sie czasami sypala ( w odroznieniu od 75) ale po wymianie SIMM 70 ns (starych
w przejsciowkach) na PS 60 ns EDO bylo OK.
Teraz mam 120->133 - jeszcze nie mierzylem ale jest ledwo cieply.
Dziala stabilnie.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz